събота, 4 май 2013 г.

Surprise post!

ТА да! Ето още един пост въпреки че и вчера писах. Просто изведнъж ме обзе чувството че трябва да напиша малко глупости и безсмислици и дори някой смислици, ако мога така да се изразя.
Като начало днес е рождения ден на Мади! Бравос!
След началото - така. Днес не беше особено интересен ден. Спах до 1 часа, защото имах чувството, че съня ми е по-интересен от живота ми и може би имах право. Там се случваха толкова мнохо работи, нищо че вече дори не мога да си ги спомня... но все пак.
Искам също така да отбележа, че съм ужасен човек


Да, знам. Това беше огромен шок и за мен! 
Причините да съм (ужасен човек) са толкова много, че даже в момента не мога да се сетя за тях. 
Та, днес си оправях косата и се ядосах, защото ми отнемаше повече време отколкото обикновено ми трябва и на нищо не приличаше и в същото време влезе една пчела в кухнята и Мади се развика и хукна и вика "пчела!" и че не може да я изгони, обаче аз тогава си оправях косата, така че не можех да направя нищо. Та, след като постигнах някакъв приемлив резултат отидох и я изгоних (пчелата, не Мади).
Косичката ми, милата тя...


Не искаше да си намери място, затова я окипазих. 
Добре, сменям темата.
После излизахме и пих фанта...


Но сериозно. Бяхме навънка, ходихме да оправяме едни работи после отидохме до магазина на мама и седяхме там... де да знам. Половин час? Някъде там. И после отидохме надолу. Леле, като минавахме по едната улица и едно куче лаеше като побъркано и тогава някакви чудовища (деца) излязоха от едната къща до това куче и почнаха да крещят и да го дразнят и то се разлая още повече и тогава едното чудовище (дете) почна да пищи с цяло гърло... и майка им или някой друг излезе и им вика "Спрете да пищите" и тея неща почнаха да се правят на отворени и й се изсмяха и й отвърнаха "Ти ли ще ми кажеш, ма, какво да правя? Живеем в свободна държава."


Какво подяволите. Не искам да живея на тази планета. Какво не е наред с днешното поколение?! Какво се е объркало... Аз. Не. Просто не мога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар