вторник, 14 юни 2011 г.

The BIG post #2...


Не мога да кажа че съм в екстаз от ранното ставане... 

Тъй, не мога също така да кажа и че съм в настроение за дълги изчерпателни постове, но едва ли след това ще се навия да седя и да пиша половин час какво правих през деня... което сега като обобщих ми се струва адски тъпо.


Днес имах тест по химия! (това щяхте да го знаете, ако бяхте прочели първия ми пост, а за всички които са го прочели... ооообииичааам вии xD ) 
Първите часове имах информатика и г-жата реши че трябва да ми види презентацията, а... аз, такова. Откраднах я от интернет... Даам. Дано не разбере XD
 Все тая, това което исках да кажа беше че ме задържа в междучасието и трябваше да тичам към класната стая със светлината на... мълния?...


Когато стигнах до стаята нямах никакво време да си преговоря (не че така или иначе щях да имам време да предоворя две тетрадки) и г-жата ведната раздаде тестовете, които бяха ЧЕТИРИ страници (три с тест, една с отговори със свободен отговор и едно малкинко преходче с ДВАНАДЕСЕТ формули). Ще трябва да се цитирам от преди, за да може да добиете ясна представа на реакцията ми. 

Когато видях първия въпрос бях:

Прехвърлих всички въпроси за 20 минути и успях да направя само пет от тях.
Какво по дяволите! Не сме учили такова нещо?! 

 Зарадвах се когато г-жата излезе и имах възможност да препиша, но когато се огледах около себе си, всички около мен се питаха едни други какво да пишат.

Някак си успях да препиша всички отговори от целия клас, какво чух от един какво от друг и се опитах да си направя задачите с отворения отговор. От десет задачи направих три.
Когато дойдоха последните 15 минути от втория час си казах:

Някак си някой успя да ми нарисува на гърба с черен химикал един пречупен кръст и тогава вече наистина ми писна.

Но като осъзнах че всичко вече мина ми стана по приятно и започнах да си драскам усти върху листи и да си ги слагам пред лицето. 

И край. 
После отивам да си купя шляпки.

__________________________________________________________

Плеглйъдкааа....

Няма коментари:

Публикуване на коментар