понеделник, 13 юни 2011 г.

The BIG post...


Започвам!

 Така, като начало искам да кажа, че съм в много добро настроение, така че никой да не е посмял да ми го разваля с глупостите си.


Днеска беше първия ми ден от първата смяна и за моя голяма изненада в четири и половина вече беше почнало да се съмва О.е Помня че винаги лятната ваканция почваше да се съмва към пет... възможно ли е слънцето да бърза за някъде?! Както и да е. Важното е че много ми се спеше сутринта и бяха почти на автопилот, като изключим факта че вътрешно направо умирах отнвоо и отново... имахме изходно по биология, за което разбрах вчера вечерта към единайсет и  тогава тръгнах да уча обаче главата ми отказваше да помни, така че учих сутринта ( в училище) и пак знам че не успях да реша нищо ;(  
Баси, коя кучка може да направи тест по цял учебник?!


Но... както и да е. След като се озовах вкъщи се почувстах много по-добре и започнах даже да танцувам и после ядох и ми стана още по-хубаво, и така и се появи и хубавото ми настроение, което не искам да губя. Гледах някакъв сериал "Дрейк и Джош" или нещо от сорта. Един от главните беше онзи от "Superhero Movie". Беше забавно но след третия епизод малко ми писна пък и трябваше да ходя да уча по химия, защото утре имам изходно по нея...


Както и да е. Станах от компютъра, но не ми беше до учене така че се пльоснах на леглото и гледах как Мади ми оправя стаята, докато аз четох BRAVO на глас... с някакъв странен глас де. Заболя ме гърлото, но си останах да лежа на леглото и да зяпам тавана...


 После татко се върна и за първи път от доста време имах добри новини, така че и баща ми остана доволен така че сега ми е много хубаво и приятно защото мооога да правя каквото си искам и хич не ми пука че утре имам изходно по химия.
  

 Сега ръся най-вероятно пълни глупости в скайп и се смея на собствените си шеги сякаш са най-интересното нещо на света...


Нооо какво да се прави.
Та, това ми е големия пост. Едва ли някой ще благоволи да го изчете, но исках да споделя. 


______________________________________________________


4 коментара:

  1. аз го прочетох! ;DD е така да е всеки ден... ;D

    ОтговорИзтриване
  2. ауу искаш всеки ден да имам контролни ли XDDDD

    ОтговорИзтриване
  3. естестиси! и как мади ще ти оправя стаята бе търтей!

    ОтговорИзтриване
  4. ами тя беше на кеф и много й се оправяше, така че й казах да ми оправи стаята XDD

    ОтговорИзтриване