петък, 3 май 2013 г.

Big Post of long time

Не знам защо, но чак сега осъзнах че отдавна не е имало голям пост или въобще какъвто и да е пост в този ми блог. Чак ми става тъжно понякога когато гледам как бавнично си умира. Не е приятна гледка... но пък и какво мога да кажа.
Не е като да нямам време да надраскам няколко реда и без това не правя нищо. Въпреки че имам да правя хиляда неща и все ги отлагам за после

 

В моя случай хиляда години вече са почти в буквалния смисъл. Имам да уча за матури и изпити, но някак си винаги ученето стои на заден план в главата ми. Имам чувството че това е нещо което може да почака и какво? Вече почти няма никакво време. Първо си казвах "ха, има още три месеца". После "е, има още два месеца". По-късно "хе, има още месец", а сега вече няма дори и месец...
Аз съм идиот...


Добре, няма повече да говоря за това. Не е една от най-интересните теми, а и ми става тъпо, когато говоря за тези неща, затова просто да. Няма вече.

А!
Сега да обърне внимание на някой други неща. Не че имам голяма идея какви са. От няколко седмици насам ми се струва че нямам абсолютно нищо за правяне. Ама до такава степен, че понякога стоя и гледам в една точка и усещам че нещо в мене прищряква и си мисля "какво да правя, няма нищо за правене, и утре нямам нищо за правене и сега нямам нищо за правене" и после... нищо.


Не знам какво е това. Може да ми има нещо на мен или... или не знам. Друго не ми хрумва. Трябва на мен да не ми е наред нещо иначе тогава целия свят няма да е наред и това е по-лошия вариант така чееее. Мхм. 
Но настрана тези помисли от моя страна. Изглежда единственото което ме вълнува в последни дни е филми и сериали, даже си направих филмоф-дневник. Не знам дали това съществува като термин, но иначе аз го ползвам като тетрадка в която си записвам какво гледам през деня и мнението за филма или сериала или шоуто. Дори мога да кажа че е доста полезно защото ще ми подсказва за вбъдеше какво мнение имам за еди си кое шоу и ако не мога да си спомня ще ми помага в някакъв смисъл...


Току що осъзнах, че звучи като някаква безподобна глупост хаха. Имам предвид - кой по дяволите ще си губи времето за подобни работи!?
Как кой?
Аз!


Айде, аз приключвам за днес, че не искам да си кажа всичко наведнъж и после да нямам за какво да говоря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар