петък, 10 май 2013 г.

A word or two or more...

Е, след като приключих - не че темата някога може да бъде приключена - за Doctor Who може да почна да говор малко за нормалните неща, като например как ми мина деня или какво си мисля, не че някой го интересува как ми е минал деня или пък може да разбере какво мисля... защото дори и аз не се разбирам през по-голямата част...


Не че имам какво толкова да кажа че отново преживявам едно от всеизвестните си "настроения". И като казвам всеизвестни имам предвид всъщност безизвестни. Но известни за хората които ме познават. Общо взето сега съм на вълна, че всичко е ужасно драматично (защото аз го правя такова). Нищо лошо, разбира се, винаги има интерес в драмата, стига да не е свързана директно с теб, защото иначе става малко сложно и дори досадно в една степен.
Исках да напиша голям пост с някакви глупости вътре, но някак си не мога да се наканя. Всмисъл, всичкото това вече го пиша 40 минути ЗА Б-

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар