вторник, 7 юни 2011 г.

Yesterday...

Може би прави впечатление (поне на хората, които четат блога ми), че никога не пиша за деня си като какво е станало днес, а пиша за миналия ден. Това е защото обикновено запичсвам случващото се в една тетрадка и като се прибера ме мърди доста и не ми се преписва и пиша само нещата, които са ми се сторили интересни xD 


Та, това което всъщност исках да кажа беше, че ще пиша за вчера.

Yesterday...
Първи ден без тази... не виждам голяма разлика от когато тя идваше... и ох, колко е горещо. Направо не се диша.
Сигурно по руски другия час ще кажат оценките от изходното... ох, не знам какво искам. Не ми се седи вкъщи, не ми се седи навън, не си седи като цяло, не ми се върви... не ми се пише, не ми се слуша, не ми се спи, не ми се яде... какво по дяволите ми се прави?!


Може би искам да се изкъпя и да си оправя косата... да. Това ми се прави, но очевидно сега не  мога защото съм на училище...

_____________________________________________-

И сега имам щастието да съобщя, че се изкъпах и си измих косата XD

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар