събота, 4 юни 2011 г.

Something interesting....


Тъй, очевидно няма да е нещо интересно така че позволявам никой да не го чете, но пак е по лично желание... ако воабще някой е тръгнал да чете глупостите ми. 
Ще споделя някой неща от вчера, защото... ами защото просто днес не се е случило нищо интересно.

Връщаме времето назад иии сега е ПЕТЪК!

Първи час руски. Не съм във екстаз, но пък поне съм в горе долу добро настроение, така че може би ще успея да го преживея.
Много ми се иска да пиша някоя история, но знам че само ще я започна и ще да оставя -.- ъъ, да.
Днес е петък...  it's Friday, Friday, gotta get down on Friday :D тази шега се изтърка прекалено бързо xD
Утре е събота, а след това е неделя. И йей, направих си профил във UTube ...

Когато някой учител каже "по-бързо да не звънне звънеца" обикновено е точно шеди края на часа, но когато учител ти го кажа точно когато часа е започнал, това вече е заяждане |-(

- Казах нещо глупаво и никой не ме чу. *клати печално глава* 
 - Какво?! *не е чула*

Няма коментари:

Публикуване на коментар