вторник, 7 юни 2011 г.

"The Magicians"

Та... напълно забравих какво щях да пиша, когато си пуснах музика. Беше нещо свързано с това как хората могат да се карат за най-големите глупости и моята потресА от всичко това, но сега като се замисля някак си не мога да се съсредоточа върху темата XD 


Затова ще се прехвърля на по-интересно за мен нещо в момента. Вчера-днес прочетох повторно "The Magicians" (предпочитам да й кажа оигиналното име, защото както са го превели на български, не ми харесва) и отново ми харесва, но този път нещо не останах в екстаз от края, Свърши някак набързо. Сякаш Лев Гросман се беше опитал да претупа края с повече преразказ набързо за събитията, вместо да ги пише, както останалата част от книгата, но не се оплаквам от това защото... ами защото аз като цяло не обичам да чета скучните части на книгите, въпреки че ми е ясно че книга без скучни части не е кой знае каква книга...


Това, което исках да кажа беше че не ми харесва че героите накрая станаха на по трийсет години...


  Като седнах на компютъра сега се разрових малко и видях, че следващата част на име "The Magician King" вече е завършена и дори подозирам, че е излязла на английския/американския пазар, но във издателството Софт-Прес, което пусна книгата на български даже не се споменава бъдещо излизане на втората книга!


 Може би може да се усети в тона ми моята ПОТРЕСА и УЖАС... Да, наистина. Което значи че втората книга не само няма да излезе скоро, ами и в нея ще има хора на средна възраст!
Какъв е смисъла...




____________________________________________________







Няма коментари:

Публикуване на коментар