понеделник, 30 юли 2012 г.

the post about the computer

Тъй, за сега все още няма да пиша заглавие защото не ми се мисли точно за него в момент като този, в който сега трябва да използвам друга клавиетура на която най вероятно ще направя невероятно много грешки докато пиша, но ще трябва да ме извините. 


 Като начало ще кажа само че в мен бушуват едни такива бесни емоции, защото компютъра ми имам чувството че вече напълно сдаде багажа. Сега като пояснение ще кажа че пиша на компютъра в другата стая който не си е мой така че ми е странен. Но се отклоняваме от темата. Всъщност имам чувството, че аз имам донякъде вина. Общо взето нещата се развиха ей така - пуснах си музика, но тя се чуваше прекалено тихо през слушалките въпреки че звука беше на макс, затова реших че може би кабела им се е разместил и ако го бутна ще се оправи. Затова дръпнах кутията и нали уж бутнах кабела, ам до него имаше още три кабела и ми се стори че и тях бутнах. Не че звукът се оправи след това ооо не... Тъй няколко секунди след това нещо започна да пиука и всичко се изключи


Признавам си може би вината е моя,




но ако е станало заради нещо като изкаран кабел тоя кабел може да се вкара пак и всичко ще е наред само дето всички кабели са си на мястотото, а единствено кабела който е оголен той е за интернета и имам чувството че един компютър може спокойно да си върви и без интернет, затова трябва да е нещо друго. Не съм експерт по компютрите но ще си кажа че опитах всичко което логиката подсказваше и нищо не се получи. рестартирах го няколко пъти, за да видя дали някоя от включените програми не го е накарал да се изгаси и всеки път се изключваше. Дори единия път просто го оставих включен без да го пипам и пак се изключи. Разбира се когато се рестартираше пишеше там какво не е наред обаче честно да си кажа нямах никаква идея какво беше онова което липсваше и компютъра не можеше да го открие. Дори вече не си спомням как се казваше. 
Кой друг освен мен може да си прецака компютъра само като го пипне? Точна така - НИКОЙ! :D



Няма коментари:

Публикуване на коментар