петък, 15 юли 2011 г.

You miss my face, but I'm right here. You say you can't take it without me, but I'm standing right infront of you. If you can't see me, then I'll be gone.

Още от началото на поста казвам, че не искам никакви коментари!


Не мога да се съглася повече. Не разбирам. Нито разбирам какво казваш, нито какво прави, нито защо... И се чудя защо правиш това което правиш. Няма причина, но ти пак продължаваш.
Казваш че ти липсвам, но аз съм тук. Казваш че ти липсва лицето ми, а аз стоя точно пред теб.
Ако не можеш да ме видиш... тогава ще си тръгна.

Aко мога да цитирам Slipknot:
Come away with innocence and leave me with my sins
The air around me still feels like a cage
And love is just a camouflage for what resembles rage again

So if you love me let me go
And run away before I know
My heart is just too dark to care
I can't destroy what isn't there...
Аз си го причиних и ти си го причини. 
Спомняй си за мен, с това което искаш да помниш. Аз смятам да те изтрия от живота си и спомените си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар